نحوه ارسال و تحویل محصول
بسته بندی و ارسال سفارشات حدود ۵-۴ روز کاری (بدون در نظر گرفتن روزهای تعطیل) انجام میشود.
(در زمات تخفیف یا مناسبت هایی مثل بلک فرایدی، یلدا، عید ،... این زمان کمی بیشتر میشود.)
سفارشات تحویل پست میشوند.
به علت حجم بالای سفارشات در موقعیت های زمانی متفاوت خواهشمندیم در زمان ثبت سفارش به حداقل و حداکثر زمان های ذکر شده در ارسال سفارشات توجه فرمایید.
بعد از تحویل، کدهای رهگیری داخل کانال تلگرام گذاشته میشوند و پست موظف است بین ۳ تا ۵ روز کاری بسته ها را به دست شما برساند.(این زمان کاملا متغیر است و مسئولیت زمان رسیدن بسته ها ۱۰۰٪ با پست هست)
لطفا دقت نمایید که در مناسبت های خاص مانند تخفیفات، ایام خاص (عید، یلدا و ...) به علت حجم بالای سفارشات، ارسال کارها ممکن است نیازمند صرف زمان بیشتری باشد. همچنین در این ایام امکان کنسل کردن سفارش و ایجاد هر گونه تغییر در سفارش ثبت شده اعم از تغیر مدل، رنگ، سایز و آدرس امکان پذیر نمی باشد لذا در ثبت سفارش خود دقت فرمایید.
سفارشات با پست ارسال می شود. بعد از ارسال کدهای رهگیری در کانال تلگرام قرار میگیرد.
سیاست های تعویض کالا
رضایت مشتریان همیشه از اولویت های برند پیرامید است و ما همیشه برای این امر مهم می کوشیم تا سفارشات در مطلوب ترین شرایط به دست مشتریان برسد با این حال ممکن است مشتریان بعد از خرید با مسائلی روبه رو شوند که در چنین مواردی خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که شما میتوانید طی مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اقدام به تعویض کالا کنید.
۱-باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع داده شود. 2-در صورت تایید برای تعویض طبق شرایط نوشته شده کالا تعویض خواهد شد.
قوانین تعویض
باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع داده شود. بعد از این زمان دیگر امکان تعویض وجود ندارد. هزینه بازگشت و ارسال مجدد به عهده مشتریان می باشد.
تعویض در صورتی انجام میشود که کالای مورد نظر موجود باشد.
بعد از تایید برای تعویض مشتریان موظف هستند ظرف حداکثر ۲ روز کاری محصول را برای برند پیرامید ارسال کند در غیر این صورت دیگر امکان تعویض وجود ندارد.
کلیه محصولات باید در شکل اولیه و بدون آسیب ارسال شوند، محصولات باید در بسته بندی مناسب باشند و چنان چه محصول به دلیل ارسال در بسته بندی نامناسب از جانب مشتری صدمه ببیند، امکان تعویض وجود ندارد و محصول با همان بسته بندی برای مشتری مجددا ارسال میشود و هزینه ارسال مجدد نیز بر عهده مشتری می باشد.
تعویض سایز یا مدل در صورتی امکان پذیر است که محصول فقط یک بار پرو شده باشد و به هیچ عنوان اثر استفاده شامل باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، له شدن چرم، خط و خش و … روی آن نباشد.
کلام آخر
درصورت نیاز به هر گونه سوال یا راهنمایی، از طریق دایرکت اینستاگرام با همکاران ما در ارتباط باشید.
در ساعت و روزهای کاری
شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۸
کانال تلگرام: https://t.me/PyramidStyle